donderdag 21 januari 2010

De blauwe trui: het vervolg.

Het begint een soort soap te worden op mijn blog. Iedere keer als ik iets schrijf gaat het over de inmiddels beruchte blauwe trui. Vandaag de beloofde foto. Zo blij dat ik de trui af kon maken!


Ook nog wat foto's van truitjes die ik vandaag bij mijn dochter Ingrid heb afgeleverd. De trui met de rode knoopjes is gemaakt van de wol van Monique. Herkent iemand de knoopjes??? Ook geschonken via het Poppenhuisforum.

l
De streepjestruien zijn favoriet in Peru. Als er een pakket truien kwam was het voor de ontvanger bemiddelen wie dit maal aan de beurt was voor een streepjestrui. Zou het er in Polen ook zo aan toe gaan? Toch eens vragen.

Inmiddels heeft alle wol een mooie bergplaats gekregen. Die wasmanden wol in de slaapkamer was geen succes. En waar ik nooit aan gedacht heb, in de woonkamer staat een dekenkist. Leeg, want die was gevuld met videobanden. Die hadden we al weggegeven aan mijn nicht Franca voor haar kleinzoon, wij hebben geen video meer. Een prima bergplaats voor wol dus en lekker dicht in de buurt. Scheelt een hoop heen en weer lopen naar boven!

1 opmerking:

  1. Leuk geworden hoor "de blauwe trui"!! Ik moet maar eens snel de truien naar Daan zijn moeder brengen!

    BeantwoordenVerwijderen